startimes
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

startimes

99

AccueilRechercherDernières imagesS'enregistrerConnexion
Le deal à ne pas rater :
Coffret dresseur d’élite ETB Pokémon EV06 Mascarade Crépusculaire
56.90 €
Voir le deal

nokat khatira 2007

AuteurMessage
youssri

youssri

nokat khatira 2007 Empty
MessageSujet: nokat khatira 2007   nokat khatira 2007 Icon_minitimeJeu 12 Avr - 8:43

واحدغبى كتير حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروه بدو يقول شغلة مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه.... فبص لهم وقال: يا زلمة كنت هتخنق

------------------------------------------------------------------------------------------------

واحد صعيدي عايز يعلم ابنه انجليزى راح ابتدائي منفعش، راح ثانوى منفعش، راح الجامعة منفعش، قال لازم اوديه انجلترا واجوزه واحدة من هناك عشان يعرف يتكلم انجليزى، راح فى الصباحية بيقولها "مستر هريدى موجود؟" قلتلوا "نجولو مين؟
------------------------------------------------------------------------------------------------

مدرس بيقول للتلاميذ اكتبوا ورايا ذهب محمد الي مصيف بلطيم يوم الاربعاء فطالب سأله لو سمحت يا استاذ هي الهمزة علي السطر ولا علي ألف، سكت المدرس شوية وبعدين قاله خلاص يا ابني خليها الخميس

مرة واحد مسطول قاعد يفكر مع نفسه ويقول "جمبرى فى الطبق؟ لا لا ارنب فى الجردل؟ برضه لا مش دى استكوزا فى البانيو؟ يوووة برضه مش دى، انا هتصل اعرف من الدكتور احسن." راح اتصل بيه وساله "يا دكتور انا عندى ايه؟" قال له "انا قولت لك ميت مرة انت عندك سرطان فى الحوض"

واحد غبي جاله عقد عمل فى الكويت، يوم السفر قاعد فى المطار فالمذيع الداخلى بيقول : "على ركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول"، "النداء الاخير لركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول." فموظف المطار بيقوله "رحله الكويت هتطلع يا أستاذ" ، فيرد عليه ويقوله : "يا عم دول طالعين رحله .. انا طالع شغل."

-----------------------------------------------------------------------------------------------

فى واحد أحول شاف خناقة كبيرة راح مطلع سكين من جيبه وضرب نفسه وهرب

جندي كل ما يدخل المطبخ .. يضرب تحية للثلاجة .. لييييييه ؟ لأنها ماركة ( جنرال ) !!!

قروي رايح يعالج في أمريكا، سأله الطبيب عن الكوي اللي في بطنه: what's this ؟ ... قال القروي: this is ... تش ... أح

كان في سائق تاكسي يسوق سيارته بأمان الله الصبح ................

ركب معاه راكب ( اول راكب ) ................

وبعد لحظة الراكب طبطب على كتف السواق بده يسأله سؤال .............

فخاف السائق وفقد السيطرة على السيارة واصطدم بشجرة.....................

ونزل يصرخ في الشارع ............ وبعد 5 دقائق هدي السائق ................................

وراح للراكب ............ الراكب اعتذر له وقال انا اسف يمكن اكون شغلتك عن القيادة ............

قاله السائق ارجوك لا تعمل الحركة هادي تاني ............ بس الذنب مش ذنبك ...........

اصله انا صارلي 25 سنه بشتغل سواق سيارة نقل الموتى .................. وهي اول يوم اشتغل فيه على تاكسي
Revenir en haut Aller en bas
http://www.wlad-benmsik.com

nokat khatira 2007
Page 1 sur 1